ساعات کاری

9 صبح الی 11 شب

نقش انواع اشعه لیزری در ساخت طلا

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

اهواز خوزستان آزادگان

info@watch.com

091612365478

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نقش انواع اشعه لیزری در ساخت طلا
213
شهریور 2, 1402
مدیریت سایت

نقش انواع اشعه لیزری در ساخت طلا

دستگاه لیزر حکاکی طلا برجسته مارپیچی از قطر پرتوهای بسیار کوچک استفاده می کند. حتی کمتر از ۳۰ میکرون و در عین حال قدرت اوج بسیار بالا است.
لیزر باید بر روی یک سطح کاملا خالص، مشخص شود. از این رو شانس پرتوهای تندرست بسیار زیاد است. بنابراین لیزر مارپیچ باید پرتو برگشتی را برای جلوگیری از آسیب رساندن به رزوناتور خود، مسدود کند.

 

لیزر دیود

لیزر دیود دارای کمتر از ۱۰،۰۰۰ ساعت زندگی دیود در مقایسه با بیش از ۱۰۰،۰۰۰ ساعت امید به زندگی از لیزر فیبر دادن آن را بر لایه های دیود لیزر. طول عمر کوتاهتر پرتو لیزر دیود منجر به افزایش هزینه مالکیت و در نتیجه اضافه کردن هزینه های سربار می شود.
به طور معمول لیزر فایبر نیاز به دو گذر به طلا زدن. اولی را به یخ زدن طلا و دوم به حکاکی. این باعث می شود تا مارک کمتر تیز شود. یک مارک تمیز باید برای نشان دادن طلا و جواهر طلا و نقره ترجیح داده شود.
هنگام خرید یک لیزر فایبر برای علامت گذاری باید آن را در نظر داشته باشید که باید یک علامت گذاری را فقط در یک پاس و نه دو گذرانه انجام دهد. ( نقش انواع اشعه لیزری در ساخت طلا )

هشدارهای لازم جهت شناسایی دستگاه های لیزر طلا بی کیفیت :

اسکنرهای با کیفیت پایین: نشانگر لیزری از کیفیت اسکنر گالو به خطر افتاده در نهایت از بین رفتن وضوح طراحی است. زندگی این اسکنرها بیش از ۲ سال است که پس از آن آنها از بین می روند.

سیستم های دیود ارزان: بسیاری از دیودهای ارزان قیمت در دسترس هستند، اما به دلیل بسیاری از دلایل فنی، تقاضا و نگرانی آنها به پایان رسیده است. بسیاری از سازمان های مانند Rofin، Trumpf، walletc لیزر از اروپا در کیفیت بسیار قابل اعتماد هستند، اما کمتر از ۱۰،۰۰۰ ساعت زندگی دارند. اینها لیزرهای خوب هستند که به علت الکترونیک عالی opto هستند.

نشانگرهای لیزری فایبر معمولی مشکل دارند که به اندازه کافی بر روی طلا علامت نگذارند در حالی که آنها به خوبی بر روی فولاد یا دیگر سطوح کمتر جلا نشان داده می شوند. آنها به علت مصالحه در طراحی حفاظت به حفره رزونانس خود آسیب می رسانند.

گارانتی: اکثر تولید کننده های لیزر برجسته، ۲ سال گارانتی را در لیزرهای کامل ندارند، که در زیر آن برای چنین دستگاه گران قیمت گمانه زنی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی