ساعات کاری

9 صبح الی 11 شب

دستگاه لیزر طلا و تفاوتهای سورسی

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

اهواز خوزستان آزادگان

info@watch.com

091612365478

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

دستگاه لیزر طلا و تفاوتهای سورسی
280
شهریور 2, 1402
مدیریت سایت

دستگاه لیزر طلا و تفاوتهای سورسی

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص دستگاه لیزر طلا و تفاوتهای سورسی بنویسم.

لیزر طلا و تفاوت در سورس را می توان مهم ترین تفاوت آن دانست و گرانترین قطعه دستگاه لیزر فایبر سورس لیزر می باشد .سورس همان منبع تولید لیزر می باشد که در آن یک دایود وجود دارد که لیزر را تولید می کند.مطرح ترین برندهای که می باشد . IPGروسیه و MAX چین و Reycust چین و SPI میباشد که بهترین برند موجود در دنیا با توجه به تجربه تیم کاری ما از سال ۹۰ تا به امروز IPG می باشد.چرا که این سورس درحدود فروش ۴۰۰ماشین فروخته شده در این هفت سال به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام داده ایم . حتی یک مورد خرابی نداشته ایم و حتی ضعیف شدن توان سورس را هم نداشتیم به صورتی که اگر سال اول دره ۸۰ طلا(قطر ۰.۸ میلیمتر) را به طور مثال با ۸۰ دور می بریم در سال ششم نیز با همین ۸۰ دور نیز می برد البته یک سری نکات آموزشی باید رعایت شود تا طول عمر سورس بیشتر شود که در قسمت آموزش به شما داده می شود.به دلیلی طول عمر بالا تیم ما سورس ای پی جی را بهترین سورس میداند.

سورس IPG :

سورس IPG در چند کشور مختلف تولید می شود . رئیس این شرکت این شرکت فردی با ملیت روسی می باشد و دفتر اصلی این شرکت در امریکا می باشد،اسم کامل برند این شرکت IPG photonics می باشد.که با کمی تحقیق در اینترنت به زبان انگلیسی به راحتی می توان متوجه شد که پرفروش ترین و بهترین سورس در جهان می باشد،چه در سورس هاس توان پایین که برای دستگاه های لیزر برش طلا استفاده می شود و هم در سورس های توان بالا جهت کارهای صنعتی از آنها استفاده می شود . با توجه به بحث نزدیک بودن مسافت معمولا سورس های IPG که وارد ایران می شوند تولید شده در کارخانه واقع در کشور روسیه این شرکت می باشد که از لحاظ کیفیتی هیچ تفاوتی با سورس های تولید شده در سایر کارخانه های این شرکت در کشور های مختلف نظیر آلمان و ایتالیا و امریکا ندارد.

سورس مکس MAX و ریکاسReycust

سورس مکس MAX و ریکاسReycust به دلیل قیمت مناسب تر به نسبت IPG و کیفیت قابل قبول بعد از این سورس در کشور ما جا افتاده اند . هر دو این سورس ها تولید کشور چین می باشد،سورس مکس ((MAX تولید یک شرکت خصوصی و ریکاس تولید یک شرکت دولتی می باشد و شرکت مکس ((MAX برای رقابت و جذب بیشتر مشتری قیمت خود را از سورس ریکاست پایین تر به بازار عرضه میکند. در بحث برش طلا و سایر فلزات گران بها سورس مکس((MAX طول عمر بیشتری نسبت به ریکاستReycust) ) دارد،این مسئله طول عمر را تیم ما در این چند سال در برش طلا تجربه کردند به صورتی که تعداد دستگاه های فایبر فروخته شده توسط شرکت پارت لیزر سورس مکس یک درصد خرابی داشته و سورس ریکاست Reycust) ) پنج درصد خرابی در بحث برش طلا داشته است ولی برای مصارف دیگر به غیر از طلا ریکاست در حد مکس می باشد.

سورس JPT جی پی تی

سورس JPT جی پی تی که تا به حال توسط پارت لیزر فروخته نشده است و به اسم سنگاپور در بازار عرضه می شود که این سورس ها در چین تولید می شود و کیفیت پایین تری نسبت به Reycust و MAX چین دارد و نام کامل این برند JPT shanghai می باشد shanghai نام یک شهر در کشور چین می باشد.

امیدواریم مقاله دستگاه لیزر طلا و تفاوتهای سورسی مورد پسندشما مشتری گرامی واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی