ساعات کاری

9 صبح الی 11 شب

دستگاه لیزر حکاکی و برش طلا و بحث آموزش

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

اهواز خوزستان آزادگان

info@watch.com

091612365478

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

دستگاه لیزر حکاکی و برش طلا و بحث آموزش
295
شهریور 2, 1402
مدیریت سایت

دستگاه لیزر حکاکی و برش طلا و بحث آموزش مهمترین قسمت های خرید می باشد که شاید اکثر مشتری ها به این بخش توجه نمی کنند.خیلی از شرکت های فروشنده دستگاه لیزر صرفا فقط فروشنده هستند و در حد ابتدایی با دستگاه می توانند کار کنند ولی شرکت پارت لیزر دارای کارشناسان حرفه ای جهت آموزش نرم افزار دستگاه و تعمیر و حتی آموزش نرم افزار های طراحی می باشد.که کارشناسان پارت لیزر دارای سابقه بالایی در زمینه کارهای خدماتی با دستگاه می باشند صرفا فقد فروشنده دستگاه نمی باشند .
را کرده اند و می توانند بدون شک بهترین آموزش را به مشتریان بدهند که این آموزش شامل طراحی تخصصی طلا با نرم افزار کرل و آموزش کامل کار با دستگاه و آموزش رفع عیوب احتمالی سخت افزاری و آموزش کامل نصب و راه اندازی ماشین می باشدوبعد از آموزش فرد کاملا حرفه ای شده و توانایی انجام تمام کارهای خدماتی را دارد.

 

مواد قابل حکاکی با دستگاه لیزر طلا سازی و جواهرسازی:

این دستگاه لیزر طلا سازی و جواهر سازی طلا به طور خاص جهت حکاکی انواع حلقه و انگشتر از جنس طلا، پلاتین، تیتانیوم و … میباشد. این دستگاه لیزر طلا سازی و جواهرسازی می تواند بر روی سطح داخلی و خارجی این اقلام، کلمات یا نقوش را حکاکی کند. از این دستگاه لیزر طلا سازی و جواهر سازی می توان برای حکاکی نقوش بر روی نگین های عقیق یا سایر سنگ های گران قیمت نیز بهرمند. علاوه بر این موارد، از دستگاه می توان برای حکاکی طیف وسیعی از قطعات فلزی دیگر نیز استفاده کرد.

انواع فلزات گران قیمت مانند طلا، نقره، تیتانیوم، پلاتین و سایر فلزات و برخی از انواع غیر فلزات

موارد کاربرد اصلی:
۱- حکاکی حلقه های نامزدی و عروسی

۲-حکاکی نگین انگشتر

۳-حکاکی متن یا نقش بر روی دستبند و النگو

۴-حکاکی سنگ های گران قیمت

۵-حکاکی قطعات فلزی دیگر

دستگاه لیزر برش طلا و انواع اسکنرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی